Sunday 8 May 2011

Yesterday... a special share to all my smkapians friends (2006-10)

Semalam aku datang skola. Tujuan asalnye datang sebab utk anugerah...
Pastu budak-budak skola mintak ajar komputer sikit,, so plan tido satu malam je la kt sane...
Syamil & Hilmi join skali..

Mule-mule pagi tu jumpe la hasyir, milo, acin, tencho, shuk, aizat, abul, gomok, anas, iddin & ramai lagi la..
Alhamdulillah,, dapat gak jumpe korang.. ^^



Tengahari lak gomok n abul ajak pegi JJ,,
Mkan jap kat situ,, petang tu aku, hilmi n syamil poie skola balek...

Kitorang mintak ust dahlan nak tido kat bilik saket..
naseb baik ust dahlan bagi,, walaupun mase tu mood die cam tak berape nak baik..
takut gak nk salam die malam tu..
haha..

Lepas makan kat tomyam, syamil & hilmi stret tido..
mmg penat pon smalam,, xpe la.. aku pon borak-borak la jap ngan budak-budak sane...

tapi kan,,
waktu aku datang semalam....
macam ader somethink yg hilang..

yang mane dulu kalau aku pegi asrama smkap tu,, aku heppy gk ar...
tapi,, suahsane tu macam...

da xde lagi...

eh??
nape lak cmtu....
hmm... aku pun jalan-jalan la jap nek kt dorm-dorm atas..
dapat jap jumpe jebe, pendek...

huh,, still somethink missing....

da puas round-round satu asrama dkt kul 1 pagi tu,,,
hmmh.. baru la aku perasan,,,

rupe-rupenye..
kawan-kawan yg pernah same-same pergi klas ngan aku..
same-same makan, same-same dorm...
same-same kne denda,, same-same buat kecoh...
da xde kat sini....

Ya Allah,, begitu mendalamnye kesan ukhuwah yg telah kami bina dulu di tanah bumi SMKA PEDAS (dahas) ni...
ape la agaknye khabar korang...

mahbub da fly pegi mesir da..
esok plak, yg nk sambung form 6 da mule betolak...
pastu,, tak lame lagi...matrik....
yg nk sambung IPT lak mule register Jun ni...

masing-masing dah mule nk melakar langkah pertama mengejar cita-cita...
Moga-moga Allah ma'akum..
InsyaAllah...

sebelom korang pegi...
aku nk mohon kemaafan yang tak tehingga dari korang...
korang da lame jadi sahabat aku yang sangat baik...
aku tak kan lupe sume tu...



jangan lupe semayang, dengar cakap mak ayah..
cium tangan diorang...
walaupun da boleh berdikari...
tanpa berkat mak ayah,, susah gak hidup...

so, skarang da tak bole blaja maen-maen...
kite sume sdg buru FUTURE kite...
insyaAllah..

TERIMA KASIH KAWAN!!
Kirimkan khabar selalu
Seiringan hembusan bayu
Sekadar pengubat rasa rindu dikalbu
 
Pantas masa berlalu
Meninggalkan kita semua
Tanpa disedari bertambahlah usia kita
Potret lama masih kusimpan
Kubingkaikan kenangan
Hingga terkadangku
Tersenyum sendirian 
Perjalanan kita masih jauh
Jalanan berliku akan kita tempuh
Imbaslah kenangan semalam jadi azimat
Penguat semangat menempuh masa hadapan
Harapan ku kau kan bahagia selalu 
Sematkanlah bingkisan rindu dikalbu 

(Lirik nasyid Bingkisan Rindu)

All the best to you all...
Keep in touch!!!
kalo sape-sape da hilang nombor aku tu..
boleh la mintak kat dalam Facebook..

InsyaAllah,, ok lah..
sampai sini sajo coretanku~















semoge Allah memberkati setiap pilihan kite...
aminn...

Assalamualaikum....







Terima kasih,,
Shee Shee,,
Nandre,, 
Syukran,,
Thank You,,
Arigato Khozaimas.....

1 comment:

  1. sadis lak ai..adoy..2la. all da best..pnjg umo jmpe g..

    ReplyDelete